آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
سیمئونه از عملکرد بازیکنان ذخیره و گالان تمجید کرد | نگاه به لیگ قهرمانان
بازدید:۳۳
صد آنلاین | اتلتیکو مادرید با نتیجه ۳-۱ از سد لگانس گذشت و حالا با ۲۰ امتیاز در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد. دیه‌گو سیمئونه از تعویض‌ها و عملکرد جولیانو پسرش تمجید کرد.
کد خبر : ۱۲۰۹۰۲

به گزارش صد آنلاین،در هفته دهم رقابت‌های لالیگا، اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه ۳-۱ از سد میهمانش، لگانس عبور کند. این پیروزی ارزشمند باعث شد تا اتلتیکو با ۲۰ امتیاز به رده سوم جدول صعود کند و امیدهای خود را برای ادامه فصل تقویت کند.

 


سیمئونه: نیاز به افزایش شدت بازی

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در کنفرانس خبری بعد از بازی به تحلیل عملکرد تیم پرداخت. او گفت: "در نیمه اول همان بازی را انجام دادیم که انتظارش را داشتیم، اما حریف خیلی خوب دفاع می‌کرد. برای همین تصمیم به افزایش شدت و سرعت بازی در نیمه دوم گرفتیم و به همین دلیل پنج تعویض انجام دادم."

 


نگرانی درباره مصدومان

در این بازی، کلمنت لنگله و پابلو باریوس دچار مصدومیت شدند و از زمین خارج شدند. سیمئونه در مورد وضعیت این دو بازیکن بیان کرد: "باید امیدوار باشیم که مصدومیت آنها جدی نباشد چرا که بازی‌های زیادی را پیش رو داریم و زمانی برای استراحت بازیکنان موجود نیست."

 


نگاه به لیگ قهرمانان اروپا

سیمئونه همچنین به بازی سخت هفته آینده اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیل اشاره کرد و افزود: "امیدوارم مصدومان هرچه زودتر برای آن بازی آماده شوند."

 


درخشش جولیانو و گالان

در این بازی، جولیانو سیمئونه، پسر سرمربی اتلتیکو، به عنوان بازیکن ذخیره به زمین آمد و موفق به دادن یک پاس گل شد. سیمئونه از عملکرد بازیکنان ذخیره که به میدان آمدند، تمجید کرد و گفت: "همه عالی بودند. جولیانو قبلاً هم در پست دفاع راست بازی کرده و کاملاً آشنا بود. او با اشتیاق و میل زیادی به تأثیرگذاری بر روند تیم وارد زمین شد."

 


خاوی گالان، مدافع چپ اتلتیکو، به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد و سیمئونه در مورد عملکرد او افزود: "انتظاری که از گالان داریم همین بود. او بازیکن بسیار شایسته‌ای است و امروز هم تا حد توان زحمت کشید."

 

 

در نهایت، اتلتیکو مادرید با یک نمایش قوی و به لطف عملکرد خوب بازیکنانش، توانست پیروزی قاطعی در برابر لگانس به دست آورد. این پیروزی نه تنها باعث صعود آنها به رده سوم جدول شد، بلکه انگیزه لازم برای ادامه مسابقات پیش‌رو را نیز به تیم القا کرد. سیمئونه و تیمش امیدوارند که با بازگشت مصدومان، بتوانند در رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز موفق باشند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها